mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

blikk esték

Elsősorban egyetemistákat megszólító, új típusú rendezvénysorozat, élő, szakmai beszélgetésekkel.

A Blikk Esték új típusú interaktív rendezvénysorozat célja az inspiráló szakmai beszélgetések iránt fogékony célcsoport megszólítása olyan témákban, mint közélet, robotika, mesterséges intelligencia, vállalkozás, social média sztárság, munkaerőpiac; mindezt magas szakmai színvonalon.

A Blikk Esték célja hiteles, releváns szakmai információk közvetítése a szektorok jövőbeni szakemberei, valamint az adott téma iránt fogékony hallgatóság számára. Meghívott előadóink neves szakemberek, egyetemi oktatók.

A helyszínt minden esetben valamely egyetem / főiskola biztosítja.

  • a felsőoktatásban részt vevők kiemelt és célzott elérése
  • az élő közvetítés – a blikk.hu oldalon – a tömeges elérést is biztosítja a szűkebb és célzott kommunikáció mellett, melynek környezetében speciális elérést biztosítunk
  • a kettős célcsoport és elérés egyúttal a differenciált kommunikációt is lehetővé tesz
  • Minőségi natív környezet
  • online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
  • online (RAS portfólió bannerkampány)
  • online – élő közvetítés (blikk.hu)
  • helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
  • POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
  • print utókommunikáció (Blikk napilap)
  • social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)
  • online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
  • online (RAS-portfólió bannerkampány)
  • online – élő közvetítés (blikk.hu)
  • helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
  • POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
  • print utókommunikáció (Blikk napilap)
  • social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)

helyszíni résztvevő 120–150 fő
élő közvetítést követi 45–50 000 fő
videó-megtekintés 180–190 000 fő
print kampány elérés 700 923 fő* / kampány
social media kampány elérés 81 000 fő*

*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook