mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Blikk Talk

Elsősorban egyetemistákat megszólító, új típusú rendezvénysorozat, élő, szakmai beszélgetésekkel.

Elsősorban fiatalokat megszólító, új típusú, interaktív rendezvénysorozat, valamint stúdió beszélgetés meghívott szakemberekkel, közismert személyekkel.

Blikk Talk célja hiteles, releváns szakmai információk közvetítése a szektorok jövőbeni szakemberei, valamint az adott téma iránt fogékony hallgatóság számára. Meghívott előadóink neves szakemberek, médiában ismert személyek.

  • a felsőoktatásban részt vevők kiemelt és célzott elérése
  • az élő közvetítés – a blikk.hu oldalon – a tömeges elérést is biztosítja a szűkebb és célzott kommunikáció mellett, melynek környezetében speciális elérést biztosítunk
  • a kettős célcsoport és elérés egyúttal a differenciált kommunikációt is lehetővé tesz
  • Minőségi natív környezet
  • online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
  • online (RAS portfólió bannerkampány)
  • online – élő közvetítés (blikk.hu)
  • helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
  • POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
  • print utókommunikáció (Blikk napilap)
  • social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)
  • online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
  • online (RAS-portfólió bannerkampány)
  • online – élő közvetítés (blikk.hu)
  • helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
  • POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
  • print utókommunikáció (Blikk napilap)
  • social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)

helyszíni résztvevő 120–150 fő
élő közvetítést követi 45–50 000 fő
videó-megtekintés 180–190 000 fő
print kampány elérés 700 923 fő* / kampány
social media kampány elérés 81 000 fő*

*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook