Blikk Talk
Elsősorban egyetemistákat megszólító, új típusú rendezvénysorozat, élő, szakmai beszélgetésekkel.
Elsősorban fiatalokat megszólító, új típusú, interaktív rendezvénysorozat, valamint stúdió beszélgetés meghívott szakemberekkel, közismert személyekkel.
A Blikk Talk célja hiteles, releváns szakmai információk közvetítése a szektorok jövőbeni szakemberei, valamint az adott téma iránt fogékony hallgatóság számára. Meghívott előadóink neves szakemberek, médiában ismert személyek.
- a felsőoktatásban részt vevők kiemelt és célzott elérése
- az élő közvetítés – a blikk.hu oldalon – a tömeges elérést is biztosítja a szűkebb és célzott kommunikáció mellett, melynek környezetében speciális elérést biztosítunk
- a kettős célcsoport és elérés egyúttal a differenciált kommunikációt is lehetővé tesz
- Minőségi natív környezet
- online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
- online (RAS portfólió bannerkampány)
- online – élő közvetítés (blikk.hu)
- helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
- POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
- print utókommunikáció (Blikk napilap)
- social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)
- online – esemény aloldal (blikk.hu/blikkestek)
- online (RAS-portfólió bannerkampány)
- online – élő közvetítés (blikk.hu)
- helyszíni megjelenés (promóciós eszközök, termékelhelyezés stb.)
- POS (plakátok, megállítótáblák az esemény helyszínén)
- print utókommunikáció (Blikk napilap)
- social media (Facebook esemény aloldal, Youtube)
helyszíni résztvevő 120–150 fő
élő közvetítést követi 45–50 000 fő
videó-megtekintés 180–190 000 fő
print kampány elérés 700 923 fő* / kampány
social media kampány elérés 81 000 fő*
*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook