mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Az Adaptive Media sales house lett az együttműködő partnerünk 2020-ban

A Ringier Axel Springer Magyarország digitális hirdetési felületeit 2020-ban az Adaptive Media képviseli az ügynökségi, illetve programmatic piacon

A képen balról jobbra: Sopov István CEO (Adaptive Media)
és Kovács Tibor CEO (Ringier Axel Springer Magyarország)

Online hirdetési felületeinek értékesítésével az Adaptive Media sales house-t bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország. A kiadóvállalat és a vezető hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése elsősorban az ügynökségi piac kiszolgálására, valamint a programozott hirdetési felületek értékesítésére vonatkozik.

A napokban indult a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat és az Adaptive Media sales house együttműködése, amely a kiadó online portfolióját érinti: így a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit az Adaptive Media képviseli az ügynökségi piac irányában, illetve a sales house értékesíti a programozott hirdetési felületeket is.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport online portfóliója havonta több mint 3,2 millió egyedi látogatót ér el.

A korábbi évek gyakorlatának megfelelően a kiadó nyomtatott kiadványaihoz és BTL aktivitásaihoz kapcsolódó sales tevékenységet továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi, mint ahogyan a direkt partnerek többségének digitális kampánymenedzsmentje is a kiadónál marad.

A Ringier Axel Springer Magyarország teljes print, online és BTL portfóliója együttesen kiemelkedően széles elérést és hatékony kommunikációs lehetőséget biztosít az integrált kampányok számára. A kiadó hirdető partnereinek teljes körű kampányait a kiadó értékesítési csapata és az Adaptive Media szoros együttműködésben szolgálja ki.