mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Egy éves lett a Noizz.hu!

A Noizz.hu a 18-39 éves, digitálisan fejlett nemzedék hírforrása: rajta tartja kezét a folyamatos online kapcsolatban élő nemzedék pulzusán, annak érdekében, hogy egy helyen szolgálja ki őket minden olyan tartalommal, amely valóban érdekli őket. A Noizz a C generáció – a fiatal connected nemzeték – saját hangját képviseli, ezért elsősorban az urbánus életmód trendjeivel, az […]

A Noizz.hu a 18-39 éves, digitálisan fejlett nemzedék hírforrása: rajta tartja kezét a folyamatos online kapcsolatban élő nemzedék pulzusán, annak érdekében, hogy egy helyen szolgálja ki őket minden olyan tartalommal, amely valóban érdekli őket. A Noizz a C generáció – a fiatal connected nemzeték – saját hangját képviseli, ezért elsősorban az urbánus életmód trendjeivel, az utcai divattal, gasztronómiával és kultúrával foglalkozik, valamint élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

Ha a számok oldaláról nézzük, a Noizz.hu egy olyan digitális magazin, amit az elmúlt egy év alatt több, mint 27 Millió alkalommal látogattak, a YouTube-on több, mint 2,2 Milliós nézettsége van, a Facebook rajongóinak száma több, mint 210.000, és a C generáció meghatározó hangja, hiszen 18-39 éves korosztályban kiemelkedő az elérése.

De a Noizz.hu nem csak erről szól.

A számok közel sem árulnak el mindent rólunk. Tartalmaink három pillérre épülnek:

  • a C generáció hangja vagyunk, az ő igényeiket követjük,
  • a városi életmódra – az urban style-ra – fókuszálunk,
  • és kiemelten odafigyelünk az utcai divat újdonságaira.

Eddig több, mint 9.000 cikket írtunk divatról, életstílusról, szórakozásról, beszámoltunk fontos eseményekről, fesztiválokról, bulikról. Rajongótáborunk egyre duzzad, látogatóink száma folyamatosan nő.

Meghatározó véleményünk van a szépségápolásról, és ezt a hazai beauty vloggerkedés királynője, Viszkok Fruzsi is észrevette, hisz szerkesztőségünk fashion felelősét is szerepeltette videóiban. Tippeket, tanácsokat adunk a szépülni vágyóknak, szolgáltatásokat, termékeket ajánlunk nekik. A szintén híres beauty influencer, Dragos Karin szerepelt is egy videónkban, amiben magáról árult el érdekes titkokat.

Rengeteg filmes tartalmat készítünk: foglalkozunk minden műfajjal, a Marvel filmektől kezdve egészen a horrorokig. A toplisták, ajánlók, kritikák és a hírértékkel rendelkező cikkek is rezonálnak a közönséggel, így lett ez az egyik legnépszerűbb téma az oldalunkon.

Megszerveztük életünk első nagy buliját is, a Noizz Secret Partyt, ahol fellépett a magyar pop koronázatlan királya, a Wellhello, valamint a hazai DJ mezőny egyik legkiemelkedőbb alakja, Metzker Viktória is!

Saját gyártású vlogjaink hatalmas népszerűségnek örvendenek. Forgatunk divatról, szépségről, filmekről, gasztronómiáról és közéleti kérdésekről is, hogy hogy tartalmaink még többek érdeklődését kielégítsék.

Komoly hangsúlyt fektetünk a gasztronómiára: saját főzős vlogokat működtetünk, kipróbálunk hazai gasztro fesztiválokat, éttermeket véleményeztünk. Az ennek szentelt oldalunk, a Noizz Food is már több, mint 16.000 rajongóval rendelkezik a Facebookon.

Nem tudunk szó nélkül elmenni az ismert, véleményformáló, a C generáció szemében cool személyiségek mellett sem. Ha valami fontos történik, arról mi beszámolunk, legyen szó akár Sebestyén Balázsról, akár Rihannáról. Persze készülnek nosztalgikus tartalmak is, amitől előbújnak a régi, kellemes emlékek.

A tudomány, technika újdonságairól is folyamatos tájékoztatást nyújtunk: teszteljük a csúcskategóriás mobiltelefonokat, egy trendi sportcipő, a legmenőbb autókat.

Nyitott szemmel járunk akkor is, ha a természetről van szó.

Arról is szeretünk írni és forgatni, ami titkon mindenkit érdekel: egészségügyi, szexuális témákkal is foglalkozunk, sokszor tudományos jelleggel, időnként szexológus, orvos, szakértő véleményét is megkérdezve, így mindenkinek egy kis izgalommal szolgálva.

Sokszínűek vagyunk tehát és ismerjük a közönségünk igényeit. Szeretünk maradandót alkotni, amiről beszélnek az emberek, és igazán úgy érezheti a célközönségünk, hogy mi képviseljük őket. Fontos számunkra, hogy kiemelkedő minőségű tartalmakat készítsünk, amikre büszkék lehetünk. Ezek vagyunk mi, ez a Noizz.hu.

MAKE SOME NOIZZ!