mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Értünk a nők nyelvén

Szerkesztő csapataink nap mint nap azon dolgoznak, hogy női lapjaink, gasztronómiai és lakberendezési kiadványaink, glossy magazinunk, valamint minden nyomtatott és online termékünk aktuális, színes és érdekes tartalommal lássa el hűséges női olvasótáborát.

Szerkesztő csapataink nap mint nap azon dolgoznak, hogy női lapjaink, gasztronómiai és lakberendezési kiadványaink, glossy magazinunk, valamint minden nyomtatott és online termékünk aktuális, színes és érdekes tartalommal lássa el hűséges női olvasótáborát.

Számok és tények[1]:

  • A 2016-os év után 2017-ben is a Blikk Nők volt a legstabilabb női hetilap a magyar piacon, amely tavaly tovább tudta növelni átlagos értékesítését
  • Női termékportfóliónk dinamikusan nő: évről évre egyre több tematikus különszámot jelentet meg a Kiskegyed és a Blikk Nők
  • A glossy magazinok között a 2017-es év sztárja a GLAMOUR lett: 2016-hoz képest 9 százalékkal tudta növelni átlagos értékesített példányszámát, ami egyedülálló ebben a lapszegmensben
  • A GLAMOUR 2017 októberében rekord értékesítést ért el, közel 199 ezer értékesített példánnyal
  • A GLAMOUR piaci részesedése az elmúlt 5 év alatt 19,8%-ról 27,8%-ra nőtt
[1] Matesz adatsorok alapján