mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Ezúttal is megérte várni az Igazira!

A szokatlan időpontban is megőrizte erejét a GLAMOUR-napok

Akit egyszer már magával ragadott a GLAMOUR-napok élménye, az kitart mellettünk akkor is, ha a megszokott tavaszi időszak helyett nyáron tudunk shoppingünnepet tartani – derült ki számunkra ebben a rendhagyó évben. Igaz ez a lelkes vásárlókra, akik a #safeshopping szempontokat szem előtt tartva, a megszokott lelkesedéssel vetették bele magukat a vásárlási élménybe, és ugyanúgy igaz ez kereskedő partnereinkre is, akik számára a forgalom fellendülése talán még fontosabb most, a járványidőszak okozta üzleti krízist követően, mint bármikor korábban.

Lássuk, hogyan sikerült a nyári GLAMOUR-napok!

    1. 300 kereskedelmi márka és több mint 4000 üzlet csatlakozott hozzánk. Egy nulladik és egy ráadás beauty nappal 6 naposra nőtt a rendezvényünk!

2. A mobilapplikáció-áruházakban idén is a toplista élére került a digitális magazint és kuponfüzetet tartalmazó GLAMOUR-napok alkalmazás.

3. Két évvel ezelőtti bevezetése óta mobilappunkat 340 ezer alkalommal töltötték le, 62 ezer magazint és kuponfüzetet értékesítettünk rajta keresztül.

Mindennél fontosabb azonban az, hogy a kedvezményeket biztosító partnereink miként értékelték ezt a rendhagyó, júliusi eseményt az elért eredmények fényében.

Íme partnereink véleménye:

Flórián László és Németh Kornél ügyvezetők, Rossmann Drogéria Parfüméria:

„A bizonytalan gazdasági környezettel és a megváltozott vásárlói szokásokkal is számolnunk kellett. A GLAMOUR és a Rossmann márkáknak azonban külön-külön és együtt is hatalmas az ereje, így a júliusi Glamour napokat a Rossmann nagyon sikeresen zárta. A vásárlói bizalom visszaépüléséhez hozzájárult az erőteljes kommunikáció a biztonságos vásárlásról, és az is sokat segített, hogy plusz egy ráadás napot kínáltunk a vásárlók számára, mellyel nagy számban éltek is, így sikerült elkerülnünk az egy helyen koncentrálódó nagy tömeget.”

Tóth Tímea, Head of Purchase and Marketing Department, Parfümerie Douglas Kft.:

„A vírus okozta bizonytalanságban nagyon nehéz volt előre megjósolni, hogy milyen lesz az idei év első GLAMOUR-napok eseménye. Az eredményeket látva azonban azt gondolom, hogy még egy ilyen nehéz időszak után is tudtunk exkluzív ajánlatokkal kedveskedni a vásárlóinknak és ezáltal minden várakozáson felül teljesíteni.”

Lángi Dorottya, sloggi Brand Marketing Manager, Triumph International

„A GLAMOUR-napok négy napja alatt realizált forgalom alacsonyabb volt mindkét márka esetében, mint egy átlagos GLAMOUR-napok alatt, de a helyzethez képest sikerült a havi forgalom 2/3-át realizálni ezalatt az időszak alatt, így a rendezvényt nagyon sikeresnek ítéljük a sok negatív hatás ellenére, és rettenetesen örülünk, hogy a magazin offline és online kommunikációjának köszönhetően júliusban is ilyen erős promóciót tudtunk megvalósítani.”

Drégelyvári Tamara, Smilezor Project Manager

“Nagyon örülünk, hogy részt vettünk a GLAMOUR napokon! Rengeteg új emberhez tudtunk elérni és megismertetni a márkánkat . Nagy örömünkre szolgál, hogy rengetegen éltek a kedvezménnyel és vágtak bele az akció keretein belül a láthatatlan fogszabályozásba! Köszönöm az egész Smilezor csapat nevében!”

Új partnerként is megérte csatlakozni hozzánk:

Puch Eszter ügyvezető, Dráva Hotel Thermal Resort

„A harkányi Dráva Hotel első alkalommal vett részt a GLAMOUR-napokon. Egyértelműen sikernek könyveljük el a megjelenésünket, és reméljük, a számtalan vendég, aki a kedvezmény felhasználásával foglalta le pihenését a Dráva Hotelbe, ugyancsak elégedett. Bízunk benne, hogy a jövőben is hasonló fantasztikus eredménnyel tudunk együtt dolgozni.”

Köszönjük az együttműködést hirdető partnereinknek!

Bízunk benne, hogy ősszel ismét együtt ünnepelhetjük a GLAMOUR-napokat!