mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Esettanulmány

GEO Fotópályázat

A GEO magazin stratégiai együttműködést ajánl partner részére, amelynek bázisa az év elején sikeresen megvalósult fotópályázat

A világot felfedezni és megérteni. Fotópályázat együttműködés.

Kommunikációs szempontból egy integrált kampányt valósítunk meg, amely klasszikus és egyedi print megjelenéseket, nyereményjátékot és social media megjelenéseket ötvöz. Az elsődleges kommunikációs csatorna a GEO magazin, de a kiadó bevonja a teljes online portfóliót a maximális elérés érdekében.

A kommunikáció a GEO 7-8. számától indul, amely július elején jelenik meg. A nyertes pályázatokat a szeptemberi számban jelentetjük meg.

AKTIVITÁS – A tavaszi játék kapcsán

1113 db feltöltött kép

279 képfeltöltő

Ezekkel az adatokkal kimagaslóan a legjobb aktivitást értük el. A GEO fotópályázattal célunk, hogy felhívjuk az olvasók figyelmét a minket körülvevő világra, ugyanakkor a magazinba kerüléssel partner számára biztosítsuk a márkaismertségének növelését egy célzott, rétegelt célcsoportban. A kiadó teljes médiaerejét felhasználja a pályázat sikerességének érdekében, hogy kölcsönös előnyöket biztosítson partnere számára. A fotópályázattal egybekötött nyereményjáték kifejezetten népszerű az olvasóközönség körében.

PRINT MÉDIAÉRTÉK – 4 730 000 Ft + áfa

ONLINE MÉDIAÉRTÉK – 2 500 000 Ft + áfa

TELJES MÉDIAÉRTÉK – 7 230 000 Ft + áfa

Szponzorációs díj – 1 290 000 Ft + áfa + 2 db nyeremény biztosítása (készülék)

KOMMUNIKÁCIÓS ELEMEK

Image/PR megjelenés

Nyereményjáték-kommunikáció: Felhívás a nyereményjátékra, valamint a nyertes képek magazinunkban közölve jelennek meg.

Egyedi printmegjelenés: A GEO magazin GEOSZKÓP rovata 3 duplaoldalon fut, mely alatt a partner szalagja fut, természetesen egyeztetett grafikával.

ONLINE KOMMUNIKÁCIÓ

A játék lényege, hogy olvasóinkat arra buzdítjuk a magazinban megjelenő 1/1 oldalas felhívással, hogy töltsenek fel fotót a megadott témában (ezt minden esetben partnerrel egyeztetjük) és nyerjenek!
A játékhoz speciális, képfeltöltésre alkalmas aloldalt hozunk létre, amely arculati elemei maximálisan a partnerre szabottak, valamint átlinkelési lehetőséget biztosítanak a partner saját felületére. A nyereményjátékot a teljes RAS online portfólióban kommunikáljuk. A feltöltött képek közül szakmai zsűri választja ki a 3 legjobbat, amelyeket a lapban is megjelentetünk. A Facebook-oldalon megosztunk minden képfeltöltőtől 1-1 képet és közönség szavazást indítunk.

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány