mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

GEO Fotópályázat

A fókusz ezúttal a partner termékein van! Hatékonyan és kimagasló számban aktivizáljuk a résztvevőket a kampány mindkét fázisában.

A GEO Fotópályázat keretein belül a GEO magazinban megjelenő felhívás után az olvasók a dedikált aloldalra tölthetnek fel maximum 5 képet a megjelölt témában, a nyertes képeket szakmai zsűri választja ki. Minden feltöltőtől 1-1 kép a Facebook-oldalra is kikerül, ahol az olvasók szavaznak.

A GEO Fotópályázat során a nyertes képek bekerülnek a print magazinba, a támogató partner mind a print, mind pedig az online felületeken kiemelt megjelenést kap, speciális felületeken.

A GEO magazin fotópályázat igény szerint a partner termékéhez kapcsolódó témához is köthető, ezzel hatványozva a kommunikáció hatékonyságát.

  • Speciális megoldások a print felületen,
  • Natív támogatás,
  • Aktivizálja az olvasót – közel hozzuk a témához / termékhez,
  • Erős social media láb.
  • Print natív tartalom mellett speciális felület (GEO)
  • Print felhíváson logó / termékelhelyezés (GEO)
  • Print direkt felület (GEO)
  • Online (RAS-portfólió – bannerkampány)
  • Social media kampány
  • 1500 képfeltöltés
  • Print kampány elérés 46 734 fő* / kampány
  • Facebook-interakció 15 803 (lájk, komment, megosztás)*

* Forrás: NOK 2018./Q2; Millward Brown – TNS – Hoffmann / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook