mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Glamour Beautyfesztivál

Igazi szépségápolási paradicsom, amely már első alkalommal osztatlan sikert aratott!

A GLAMOUR Beautyfesztivál az első olyan beautyesemény, amelyre belépő vásárlása után jutnak be a látogatók – garantálva a minőségi elérést -, a helyszínen pedig exkluzív szolgáltatásokat élvezhetnek a kiállítók részéről, ezzel megalapozva a márkaismertséget / mélyítve a márkahűséget.

A GLAMOUR Beautyfesztivál-on Igazi szépségápolási mennyország fogadta azt a közel kétezer hölgyet, aki az esemény hétvégéjén ellátogatott a helyszínre. A GLAMOUR most első alkalommal rendezte meg kétnapos szépségbörzéjét, amelynek az impozáns Sofitel Budapest Lánchíd Hotel adott helyet november 24–25. között. A fesztiválon minden a szépség körül forgott: a legmenőbb hazai beautymárkák kényeztető kezelésekkel, sminkeléssel, körömfestéssel, hajfonással, tanácsadással, nagy értékű ajándékcsomaggal és nyereményjátékokkal várták a nagyközönséget. A látogatókat tizenhét szakmai előadás is fogadta olyan témákban, amelyek szorosan kapcsolódnak a szép külső iránti örök vágyhoz: a szakemberek önmagunk elfogadásáról, szeretetéről, a magabiztos fellépés és a belső egyensúly eléréséről tartottak inspiráló előadásokat.

A hétvégi szépségfesztivál folytatja a hagyományt, miszerint a GLAMOUR magazin minden évben előrukkol egy újabb közösségi élménnyel, amely a magabiztos, divatos és ápolt megjelenés kialakításában segíti a magazin olvasóit és népes követői táborát.

A rendezvény nagy visszhangot keltett a hazai közösségi platformokon is, rengeteg posztot, élő bejelentkezést generálva.

Kommunikációs szempontból kiemelten fontos, hogy a részt vevő cégek termékeinek promotálása egy jól felépített stratégia mentén valósult meg, melyben a jegyvásárláshoz kapcsolódó kampány egyúttal a partnerek termékeinek bemutatása – figyelemfelkeltés – is kísérte. Ez a jegyeladási pormóció szerves részét képezte, így kiemelt hangsúlyt kapott.

A helyszínen a közvetlen interakció hozta közel a látogatókat a márkákhoz, míg a goodiebagben hazavihető termékek az otthoni tesztelést és a márkaismertség növelését és a márka melletti elköteleződést segítették elő.

GLAMOUR-célcsoport kiemelt és hatékony elérése: városi, trendkövető, beautyérzékeny nők.
A VIP-eseményen részt vevő véleményvezérek elérése.
Az olvasókat / látogatókat közel hozni a részt vevő márkákhoz, interaktív élményt biztosítani számukra.
Social media jelenlét kiemelt erősítése.
Szinergiák kihasználása a szponzori médiamix, a rendezvény és a
termékkommunikáció segítségével.

print kampány (RAS-portfólió, kiemelten GLAMOUR)
különkiadvány az eseményre
online banner kampány (glamour.hu)
dedikált aloldal (glamour.hu)

print kampány elérés 5 584 068 fő* / kampány
online banner kampány elérés 3 519 310 AV (CTR 0,79 %)*
különkiadvány 3000 pld
Facebook-interakció 376 183*
Instagram-interakció 436 346*
1800 fő a helyszínen
*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook

fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs