mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Glamour Gardróbfrissítés

Az Ikonikussá vált ruhagyűjtő akció, amely környezettudatosságra buzdít, CSR fronton is komoly eredményeket mutat fel.

A GLAMOUR Gardróbfrissítés az egyik legsikeresebb glamúros esemény.

A GLAMOUR Gardróbfrissítés felépítését és kommunikációs fázisait tekintve az egyik legösszetettebb BTL-esemény, amelyet évente egy alkalommal valósítunk meg.

Az első etap célja, hogy minél több olvasó küldje vissza a Gardróbfrissítéshez kapcsolódó gyűjtőzsákot. Ennek érdekében saját portfólión belül mind print, mind pedig online és social media vonalon változatos kreatív tartalommal – partner termékét / logóját központba helyezve – folytatunk 360 fokos kampányt.

Ezzel egy időben nyereményjáték is fut, amely kifejezetten a partnerhez kapcsolódik és a hozzá tartozó nyereményoldal az esemény dedikált felületén fut, a kampány teljes kommunikációjába integrálva.

Az esemény előtti héttől kezdve a print és az online kommunikáció is a helyszíni eseményre hívja fel a figyelmet, a minél több vásárló és ezáltal nagyösszegű adomány elérése érdekében.

A Gardróbfrissítésnek impozáns helyszín – Fashion Street – ad otthont, lehetővé téve a látványos helyszíni installáció, különleges promóciók megvalósítását, melyekről az esemény két napja során az élő bejelentkezések, az állandó social media postok adnak hírt.

  • GLAMOUR-célcsoport kiemelt és hatékony elérése – városi, trendkövető, divatérzékeny nők
  • Brand építés, a Fashion „kapcsolat” erősítése
  • Az eseményen részt vevő véleményvezérek elérése
  • A GLAMOUR és partner márkaértékeinek összekapcsolása
  • Az esemény CSR-vonala addicionális előny
  • Szinergiák kihasználása a szponzori médiamix, a rendezvény és a
    termékkommunikáció segítségével
  • Print kampány (RAS-portfólió)
  • Online banner kampány (RAS-portfólió)
  • Dedikált aloldal (glamour.hu)
  • Extra social media kampány
  • Helyszíni megjelenések
  • Élő közvetítés
  • Print kampány elérés 4 935 517 fő* / kampány
  • Online banner kampány elérés 2 850 315 AV (CTR 4,78%)*
  • Instagram-elérés 189 699 fő*
  • Facebook-elérés 94 530 fő*
  • Videómegtekintés: 128 127 fő
  • 2 000 fő a helyszínen

*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook