Glamour Glammies
A GLAMOUR magazin nemzetközi szinten rendszeresen szervezi meg a GLAMOUR Beauty Awards eseményt, amely a szépségipar egyik legrangosabb „versenye”.
A GLAMOUR Glammies során az olvasók kategóriákba rendszerezve (alapozók, nappali krém, stb.), összegyűjtve megismerik a hazai piac termékeit stábunk és a magazin által.
A GLAMOUR Glammies során olvasóinkat – egyben a potenciális vevőket – involváljuk az eseményekbe, hiszen kizárólag ők szavazhatnak az online aloldalon. A szavazók között ajándékcsomagokat sorsolunk ki. Ennek eredménye: nagyobb mértékű azonosulás, koncentráltabb figyelem!
Az olvasók szavazatai alapján hirdetünk nyerteseket az egyes kategóriákban, majd partnereinkkel zártkörű díjátadó gála keretei között ünnepeljük meg a nyertes termékeket!
Az egyes kategória nyertesei a következő díjátadóig (1 évig) használhatják kommunikációjukban, akár a termék csomagolásán feltüntetve a GLAMOUR jelölést (Glammies győztes … kategóriában).
- Figyelemfelkeltés,
- Interaktivitás,
- Integrált, de online hangsúlyos kommunikáció
- Print kampány (GLAMOUR)
- Online banner kampány (glamour.hu)
- Dedikált aloldal (glamour.hu)
- Print kampány elérés 2 166 628 fő* / kampány
- Online banner kampány elérés 1 000 000 AV (CTR 3,8%)*
- 58 000 érvényes szavazat*
- *Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook