mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Glamour Glammies

A GLAMOUR magazin nemzetközi szinten rendszeresen szervezi meg a GLAMOUR Beauty Awards eseményt, amely a szépségipar egyik legrangosabb „versenye”.

A GLAMOUR Glammies során az olvasók kategóriákba rendszerezve (alapozók, nappali krém, stb.), összegyűjtve megismerik a hazai piac termékeit stábunk és a magazin által.

A GLAMOUR Glammies során olvasóinkat – egyben a potenciális vevőket – involváljuk az eseményekbe, hiszen kizárólag ők szavazhatnak az online aloldalon. A szavazók között ajándékcsomagokat sorsolunk ki. Ennek eredménye: nagyobb mértékű azonosulás, koncentráltabb figyelem!

Az olvasók szavazatai alapján hirdetünk nyerteseket az egyes kategóriákban, majd partnereinkkel zártkörű díjátadó gála keretei között ünnepeljük meg a nyertes termékeket!

Az egyes kategória nyertesei a következő díjátadóig (1 évig) használhatják kommunikációjukban,  akár a termék csomagolásán feltüntetve a GLAMOUR jelölést (Glammies győztes … kategóriában).

  • Figyelemfelkeltés,
  • Interaktivitás,
  • Integrált, de online hangsúlyos kommunikáció
  • Print kampány (GLAMOUR)
  • Online banner kampány (glamour.hu)
  • Dedikált aloldal (glamour.hu)
  • Print kampány elérés 2 166 628 fő* / kampány
  • Online banner kampány elérés 1 000 000 AV (CTR 3,8%)*
  • 58 000 érvényes szavazat*
  • *Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics, Facebook