mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Glamour-Nagykövet

A véleményvezérek szerepe egyre markánsabb, ezért a Glamour – minden évben kétszer – saját, dedikált infuencert választ.

A GLAMOUR Nagykövet projekt létrejöttének igénye onnan ered, hogy a social media, a véleményvezérek szerepe egyre markánsabb, ezáltal kiváló kommunikációs eszköz, amelyet tovább erősít egy jól felépített print kommunikáció és egyéb online támogatás.

A GLAMOUR Nagykövet márkakiterjesztés az aktivitás célja – saját márkanagykövet felépítése, aki:
  • Adott időintervallumban „irányított” tartalmat generál a partnereknek
  • Hasznos / érdekes tartalmat az olvasóknak
  • Közvetíti a GLAMOUR eddig felépített szellemiségét
  • Az olvasók a nagyköveten keresztül betekintést nyernek a kulisszák mögé – exkluzivitás
  • Kevésbé elkötelezett még egyéb márkák iránt.
  • Intenzíven bevonható a partner „életébe”.
  • Kizárható egyéb / konkurens márkák megjelenése.
  • Erős kötődés a jövőben is partner brandjéhez.
  • Kiadó által irányított tartalom a dedikált felületeken.
  • Kiegészítő print kampány teszi teljessé, ahol a natív tartalmat ötvözzük a direkt megjelenéssel.
  • Print kampány – natív támogatás és direkt hirdetés (GLAMOUR)
  • Online banner kampány (glamour.hu)
  • Dedikált Facebook– és Instagram-oldal