mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Glamour Women of the Year

Az év legrangosabb eseménye a divatszakmában, amelyről a médiapiac minden jelentősebb résztvevője beszámol.

A Women of The Year gála egyre inkább az év eseményének számít a maga területén, ahol nemcsak a divatszakma legfontosabb képviselői, de a hazai hírességek, véleményvezérek is mind jelen vannak a kiadó üzleti partnerei mellett.

A Women of The Year esemény csillogásán túl fontos a pozitív üzenete: a nőkről szól, a nők tehetségéről, tehetségük elismeréséről, annak támogatásáról.

A gála B2B és B2C aktivitás egyben, hiszen az esemény zártkörű, azonban az egyes kategóriák nyertes jelöltjét kizárólag az olvasók szavazzák meg – ez biztosítja az aloldal kiemelt látogatottságát, valamint az eseményről élő közvetítést sugárzunk a glamour.hu oldalon, amit több tízezren követnek végig.

  • Integrált, többszintű csomagok
  • Pozitív, aktuális üzenet
  • Kiemelkedően magas online elérés és interakció
  • Print kampány (RAS-portfólió)
  • Online banner kampány (RAS-portfólió)
  • Dedikált aloldal (glamour.hu)
  • Extra social media kampány
  • Helyszíni megjelenések
  • Élő közvetítés
  • Print kampány elérés 9 746 419 fő* / kampány
  • Online banner kampány elérés 4 600 139 AV (CTR 1,4%)
  • Élő közvetítést követte (glamour.hu): 42 000 fő
  • Élő közvetítések elérése a Facebookon: 152 000 fő
  • 1 200 fő a helyszínen
  • 60 000 szavazat a dedikált aloldalon (glamour.hu)

*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman

fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs
fotó: Hatlaczki Balázs