Glamour Women of the Year
Az év legrangosabb eseménye a divatszakmában, amelyről a médiapiac minden jelentősebb résztvevője beszámol.
A Women of The Year gála egyre inkább az év eseményének számít a maga területén, ahol nemcsak a divatszakma legfontosabb képviselői, de a hazai hírességek, véleményvezérek is mind jelen vannak a kiadó üzleti partnerei mellett.
A Women of The Year esemény csillogásán túl fontos a pozitív üzenete: a nőkről szól, a nők tehetségéről, tehetségük elismeréséről, annak támogatásáról.
A gála B2B és B2C aktivitás egyben, hiszen az esemény zártkörű, azonban az egyes kategóriák nyertes jelöltjét kizárólag az olvasók szavazzák meg – ez biztosítja az aloldal kiemelt látogatottságát, valamint az eseményről élő közvetítést sugárzunk a glamour.hu oldalon, amit több tízezren követnek végig.
- Integrált, többszintű csomagok
- Pozitív, aktuális üzenet
- Kiemelkedően magas online elérés és interakció
- Print kampány (RAS-portfólió)
- Online banner kampány (RAS-portfólió)
- Dedikált aloldal (glamour.hu)
- Extra social media kampány
- Helyszíni megjelenések
- Élő közvetítés
- Print kampány elérés 9 746 419 fő* / kampány
- Online banner kampány elérés 4 600 139 AV (CTR 1,4%)
- Élő közvetítést követte (glamour.hu): 42 000 fő
- Élő közvetítések elérése a Facebookon: 152 000 fő
- 1 200 fő a helyszínen
- 60 000 szavazat a dedikált aloldalon (glamour.hu)
*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman














