mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Hirdetési felületek

A Hirdetési felületek: ügyfeleink a print hirdetési felületeink széles kínálatából/választékából válogathatnak a klasszikus lehetőségeken át a modern megoldásokig. Legyen szó akár image hirdetésről, akció kommunikálásáról, termékbevezetésről vagy egyéb kampánycélról.

Klasszikus hirdetési felületek széles választékát kínáljuk a 2/1, 1/1 oldalaktól egészen az 1/8 oldalakig. Minden speciális igényre, méretre és elhelyezésre tudunk megoldást kínálni.
Az alábbi médiaajánlatban minden elérhető felület és termék megtalálható.

A megrendelt felület kb. negyede tartalmazhat a termékre vonatkozó üzenetet.

A felületen elhelyezhető logó, szlogen és használat közben készített termékfotó, így a termék egyértelműen beazonosítható.

A szponzorált felületen elhelyezzük  megkülönböztető jelzésként  a „szponzoráció” feliratot.

A hirdető szponzorálhat számára releváns cikket vagy rovatot. A cikk non-branded!

A szponzorált anyagot a szerkesztőség készíti el az adott lap stílusának megfelelően. Előzetes témaegyeztetés javasolt!.

Min. 1/1 felület szponzorálható!

A cikk/rovat alján max. 1/8 méretű szponzorációs csík kap helyet, melyben elhelyezhető a hirdető logója, valamint a hirdetett termék fotója is.

A cikk/rovat-szponzorációs csíkot a szerkesztőség állítja össze. Ehhez a hirdetőtől szlogent vagy rövid szöveget, logót és/vagy termékfotót várunk 300 dpi nyomdai felbontásban.

A cikk végén vagy a cikk/rovat-szponzorációs csíkban fel kell tüntetni:
„A cikket/rovatot szponzorálta XY cég”

1.) A megrendelt felülethez tartozó kreatívot az adott magazin témaspecifikus rovatában is el tudjuk helyezni.

A fizetett anyag melletti cikk teljesen non-branded, semleges, semmilyen konkrét termékre való utalás nem szerepelhet benne.

A hirdetés környezetében megjelenő cikk tartalma az ügyfél előtt nem ismert, az teljes mértékben a szerkesztőség hatáskörébe tartozik.

2.) Amennyiben a tématámogató cikk megírása az ügyfél kérésére történik vagy bármely más formában irányított úgy a felületet fizetett anyagként jelöljük.

Amennyiben az anyagot a szerkesztőség tördeli be, a felületet úgy állítják össze, hogy az tördelésében, szerkezetében teljesen igazodik az adott lap stílusához. Ebben az esetben a megjelenéshez szöveget és képeket az ügyféltől várunk, mely korlátlanul tartalmazhat márkanevet és termékfotót.

PR-felületek esetében az ár megegyezik az érvényes tarifaárral, amennyiben kész szöveget kapunk, és azt csak tördelni kell.
Egyéb esetben a cikk írásáért 10 000 Ft technikai költséget számolunk fel!

A megjelenés előtt megtekintésre lehetőséget biztosítunk! Javítás két alkalommal lehetséges.

Rövid szöveges üzenet, mely általában egy új márka vagy termék megjelenésére hívja fel az olvasó figyelmét. A termék egyediségét fő tulajdonságát emeli ki.