mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Napi 1,1 millió online olvasó és 1,3 milliós print közönség

Ekkora a Ringier online médiaportfóliójának elérése naponta, valamint nyomtatott lapjainak összesített elérése egy-egy megjelenéssel

Sztereotípiák helyett tények a Blikk.hu olvasóiról

A 2022 májusi DKT elérési adatokat elemeztük

Élethelyzetre szabott egészségügyi tartalom, gyorsan, egyszerűen: megújult az EgészségKalauz.hu

Az egészségügyi portál új rovatstruktúrája a betegéletúthoz igazodva nyújt naprakész információkat

Egy év, négy online felmérés, tizenötezer szavazat

Tavaly óta stabil követőtábort épített maga köré a „Mit eszik az ország?” gasztro kutatássorozat

Közel félmillió terjesztett kuponfüzet, több mint 100 ezer új alkalmazásletöltés: tarolt a tavaszi GLAMOUR-napok

Újra tömegeket mozgatott meg a shoppingünnep

Egy newsroom mindennapjait mutatja be a Blikk.hu új kampánya

Az online kampányt a Republic Group készítette

Új kereskedelmi igazgató érkezik a Ringier Hungary-hez

Jánosi Péter személyében új kereskedelmi igazgató érkezik a Ringier Hungary médiavállalathoz

Új online magazin a Ringier-nél: elindult a kiskegyed.hu

Online olvasói igényekre hangolt tartalomstratégiával és felfrissített márkadizájnnal indította el webes magazinját a Kiskegyed hetilap

Illés Fanni paralimpikon: „Mindannyiunknak jár egy méltóságteljes élet”

Az akadálymenetes vásárlás mellett kampányol a GLAMOUR magazin

Ötödik hónapja vezet a Blikk.hu

Napi több mint 1 milliós átlagos felhasználószámával továbbra is őrzi piacvezető helyét a hírportál

Öt médiaszegmensben vezet a Ringier portfóliója

A piacelső híroldalt, napilapot és glossy-t, valamint a vezető gasztro- és műsorlapkínálatot mondhatja magáénak a kiadó

Közösségi médiás pezsgés gála után – botrány nélkül

Nem csak az Oscar keltett hullámokat a napokban