mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2
Egészségkalauz.hu konferencia

Egészségmarketing a digitális térben

Az egészségmegőrzés hatékony online kommunikációjára adott receptet az EgészségKalauz.hu első szakmai konferenciája.
Terepcsere kampány Noizz.hu

Nagy dobás – hazai sztárok vették át az uralmat a Noizz.hu-n

A Terepcsere kampány keretében népszerű hazai hírességek veszik át egy-egy napra a Noizz.hu főszerkesztői székét, hogy saját ihletésű tartalmaikkal lepjék meg a...
Sziget Fesztivál Love Revolution kampány

Exkluzív divatportré-sorozattal ünnepelte a szeretet forradalmát a GLAMOUR

Megjelent az a rendhagyó divatportré-sorozat, amellyel a GLAMOUR magazin és a Sziget Fesztivál szervezői az idén meghirdetett Love Revolution-t, azaz a...
Glamour Glammies

Beauty márkák, amelyek elbűvölték az olvasókat

A Glammies szavazást és díjátadó gálát, a szépségmárkák legglamúrosabb eseményét idén harmadik alkalommal rendezte meg a GLAMOUR magazin. A megmérettetésben résztvevő beauty...

25 éve igazi társ a főzésben: a Kiskegyed Konyhája

Valószínűleg az egyetlen konyhai segédeszköz, ami nem vesztett fényéből negyedszázad alatt. Huszonöt évvel ezelőtt, 1993 júniusában egy nyári kiadvánnyal jelent meg...

Egy éves lett a Noizz.hu!

A Noizz.hu a 18-39 éves, digitálisan fejlett nemzedék hírforrása: rajta tartja kezét a folyamatos online kapcsolatban élő nemzedék pulzusán, annak érdekében,...

Egyre hangosabb a Noizz.hu

1 milliós havi egyedi látogatószámával és 200 ezer fős közösségi követőtáborával szintet lépett a C generáció kedvelt online magazinja

Naponta újabb ajándékkuponnal vár a GLAMOUR-napok mobil applikáció

A Ringier Axel Springer továbbfejlesztett mobilappal indítja a shopping maratont! Ismét elérhető a mobilalkalmazás, amely a kezdődő GLAMOUR-napok alatt digitális formában...

A NOIZZ.hu nem csak érzi, hanem tudja is, hogy mi a menő!

Komoly kutatást zárt le 2017-ben a Noizz.hu: az online magazin reprezentatív felméréssel térképezte fel célcsoportja körében, hogy milyen márkákat, szórakoztató elektronikai...

Egy év alatt megsokszorozta elérését az EgészségKalauz.hu

2017 év elején a Ringier Axel Springer Magyarország úgy döntött, hogy médiakínálatát egy egészségportállal színesíti. Így éppen egy évvel ezelőtt, 2017....