mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Rólunk

Magyarország egyik vezető médiavállalata vagyunk, tartalmaink magukkal ragadják az olvasókat

A Ringier Hungary Kft. hazánk egyik legnagyobb médiavállalata, amely közkedvelt márkák széles választékát kínálja a magyar médiapiacon.

Kiadónk 1989-es alapítása óta, több mint harminc éve rugalmasan reagálunk azokra a kihívásokra és lehetőségekre, amelyeket a változó olvasói igények és működési környezetünk állítanak elénk. Számos piaci szegmensben évtizedek óta őrizzük vezető pozíciónkat. Folyamatosan bővítjük üzleti tevékenységünket, növeljük elérésünket, olvasótáborunkat pedig továbbra is minőségi tartalommal látjuk el.

Öt médiaszegmensben vezet a portfóliónk

 

1.) Híroldalak – első a Blikk.hu

Egy millió real user körül mozgó napi átlagos látogatószámával ötödik hónapja vezeti a blikk.hu a teljes hazai online webes rangsort, beleértve tehát a legerősebb híroldalak mezőnyét is.

2.) Napilapok – első a Blikk

Az országos terjesztésű napilapok piacán a Blikk 46 %-os piaci részesedéssel bír. Ezzel az eredményével, valamint 490 ezres olvasótáborával továbbra is piacvezető az országos napilapok között.

3.) Havi glossy magazinok – első a GLAMOUR

A GLAMOUR vezeti a havi megjelenésű glossy magazinok értékesítési rangsorát, piaci részesedése 2021-ben átlépte a 70%-ot.[1]  A márkához kapcsolódó GLAMOUR-napok dominanciája megkérdőjelezhetetlen a hasonló kedvezménykuponos bevásárlónapok kínálatában. 2021 utolsó negyedévében a nyomtatott kuponfüzetéből dupla annyi fogyott, mint legfőbb konkurenséjéből, mobilappon keresztül történő digitális értékesítése pedig hússzor akkora értékesítést produkált, mint az őt követő piaci szereplőjéé.[2]

Nem véletlen, hogy első fizetőfalas digitális termékét a GLAMOUR márkánál vezette be nemrég a Ringier. A termék neve GLAMOUR Univerzum, amely három különböző előfizetési csomaggal egész évben vásárlási kedvezményeket ad az exkluzív glossy olvasnivaló mellé.

4.) Műsorújságok – első a Ringier-kínálat

463 ezres olvasótáborával a Ringier műsorújság-kínálata első a hazai olvasók körében. Vezető lapja a Tvr-hét.

5.) Gasztronómiai lapok – első a Ringier-kínálat

A Recepttár.hu webes magazin és öt különböző print receptújság adja a kiadó gasztro kínálatát, amelyből két termék, a Kiskegyed Konyhája és a Blikk Nők Konyha vesz részt a NOK olvasottsági felmérésben. Ez a két kiadvány együttesen 118 ezres olvasótáborral büszkélkedhet, így együtt a legolvasottabb hazai gasztro magazinnak számítanak.

+1 ráadás: Dobogón a női magazinok piacán

A női hetilapok szegmensét tekintve az olvasottsági dobogó második fokán áll a Ringier-porfólió a Kiskegyed és a Blikk Nők lapcsaládokkal, miközben a Matesz-adatok tanúsága szerint továbbra is a Kiskegyedből fogy a legtöbb példány a hazai újságárus standokon. A Ringier közel 10 millió darab női hetilapot értékesített 2021-ben, ez közel 30%-os piaci részesedést jelent a női hetilap piacon.[3]

A hirdetők legújabb kedvencei

A Ringier-portfólió többmilliós elérését számos BTL, illetve merchandising típusú megoldás színesíti. Ezek közül a legújabb a GLAMOUR Beauty Box limitált szériás szépségápolási szettek értékesítése, amely azonnali sold-out eredményeket produkál. Szintén közkedvelt lett nemcsak az online olvasók, de a hirdetők körében is a negyedik online fordulójánál tartó Mit eszik az ország? elnevezésű gasztro kutatássorozat, amelyből időről időre kiderül, melyek a magyarok kedvenc ételei, desszertjei, nemzetközi fogásai. 2022-ben is kiemelt szerepet kapnak a Ringier médiakínálatában a fenntartható fejlődéshez kapcsolódó tartalmak, amelyeket a kiadó megkülönböztető vizuális megoldással emel ki termékeiben.

[1] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

[2] MATESZ 2021 Q4 gyorsjelentés alapján

[3] MATESZ 2021 gyorsjelentés, összesen aktívan értékesített példányszámok alapján

Széles márkaportfólióval rendelkezünk

Magyarország egyik legszélesebb médiakínálatával rendelkezünk, amelyben a tradicionális, évtizedek óta közkedvelt márkák mellett egészen friss, digitális termékek is megtalálhatók.

Termékpalettánk többek között olyan piacvezető márkákat foglal magában, mint az ország legnagyobb példányszámban értékesített napilapja, a Blikk, a leglátogatottabb híroldalak közé tartozó blikk.hu, a glossy lapszegmens egyik vezető márkája, a GLAMOUR magazin, és a több mint 25 éve töretlen sikernek örvendő Kiskegyed. Portfóliónkat erősíti a GEO ismeretterjesztő magazin és az Auto Bild hazai kiadása is. Kiadványaink köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal, az EgészségKalauz.hu portállal, 2018-ban pedig bookazine sorozatot indítottunk Bookazine Bestseller néven. Termékportfóliónk meghatározó részét alkotja huszonhárom rejtvénylapunk, kilencféle TV műsorújságunk, valamint számos gasztronómiai és lakberendezési kiadványunk.

Büszkék vagyunk médiamárkáinkhoz kapcsolódó rendezvényeinkre: a közkedvelt GLAMOUR-napokra, a Women of The Year gálára, a Glammies díjátadóra, de ugyanígy a Blikk Esték vitaestekre és az EgészségKalauz.hu szakmai konferenciájára is.

Nemzetközi cégcsoportunk portfóliójához tartozik Magyarország vezető állásportálja, a Profession.hu.

A Ringier Csoport tagjai vagyunk

A Ringier AG egy innovatív, sokszínű digitális svájci médiavállalat, amely Európában, Ázsiában és Afrikában van jelen. Portfóliója közel 110 márkát ölel fel a nyomtatott és digitális sajtó, a rádió, a jegyértékesítés, a szórakoztatóipar és az e-kereskedelmi szektorban, valamint piacvezető autó, ingatlan és állásportálokat is magában foglal. Kockázati tőkebefektetőként a Ringier AG támogatja az innovatív digitális startupokat. Az 1833-ban kiadóként és nyomdaként alapított családi vállalkozás, a Ringier az elmúlt években következetesen fektetett be a digitalizációba és a globális terjeszkedésbe. 2020-ban a vállalat 18 országban dolgozó mintegy 6800 alkalmazottja 953,7 millió frank bevételt termelt. Mára a Ringier üzemi eredményének 69 százaléka digitális tevékenységből származik, ezzel vezető szerepet tölt be az európai médiavállalatok között. A Ringier alapértékei a függetlenség, a véleménynyilvánítás szabadsága és az úttörő szellemiség.