mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Esettanulmány

Kiskegyed Kata Ősz

Több, mint 2 millió forintos össznyeremény az egy hónapos kampány során. A kampány alapja egy kaparós nyereményjáték, amely aktivizálja a vásárlókat.

Játssz egész ősszel Katával az értékes nyereményekért!
Esemény időtartama: 2017. 10. 17.–11. 11.

A kampány egy Kiskegyed Plusz elnevezésű matricás-kaparós nyereményjátékra épül, amely során a vásárlók értékes tárgy- és pénznyereményben részesülhettek. A matricák egy hónapon keresztül a Kiskegyed magazinban jelentek meg és véletlenszerűen lehetett nyerni a rajtuk található kódokkal.

A nyereményjáték a következőképp zajlott:

1. Kapard le a Kiskegyed címlapján lévő matrica kaparófelületét!
2. A kaparóréteg alatt három ikont találsz, amennyiben három azonos ikont találsz, nyertél! Csak az egy sorban lévő három darab ikon nyertes, két különböző kaparóréteg ikonjai nem adhatók össze. Példa: nem nyertes az a matrica, ahol a felső kaparóréteg alatt egy ruha és az alsó kaparóréteg alatt pedig két ruha ikonját találja az olvasó.
3. FONTOS: Ha valaki nyert, adott héten, szombaton 19 óráig telefonálnia kell a 06 (1) 505-6255 telefonszámra. Példa: 42. heti lapszám (október 17-ei megjelenés) nyertesei október 21., szombat 19 óráig jelentkezhetnek a nyereményükért. Aki határidőn túl telefonál, a nyereményét elveszíti.
4. Bővebb információ a játékról és a nyereményekről: www.kiskegyed.hu/plusz
5. A pénznyereményeket banki utalvány formájában adjuk át nyerteseinknek.
6. A nyeremények adóját a Kiskegyed fizeti!

Nyeremények a kampány során:
Főnyeremény 500 000 Ft (bankjegy) – 1 nyertes
Pénznyeremény 50 000 Ft (bankjegy) – 4 nyertes
50 000 Ft értékű SPAR-utalvány (kosár) – 4 nyertes
50 000 Ft értékű H&M-utalvány (ruha) – 4 nyertes
50 000 Ft értékű DM-utalvány (tükör/fésű) – 4 nyertes

50 000 Ft értékű Deichmann-utalvány (cipő) – 4 nyertes

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány