mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Kiskegyed Hét terméke

Integrált kampány, amely az eladást generáló kuponok mellett márkaépítésnek és az aktuális promóciók kommunikálásának is teret biztosít.

A Kiskegyed Hét Terméke Igazi 360 fokos kampány, amely egyesíti a „kuponozás” a natív környezetbe ágyazott megjelenések, a nyereményjáték, valamint az erős online jelenlét minden előnyét, mindezt a Kiadó portfóliójában lévő három legolvasottabb lapban egy időben!

A Kiskegyed Hét terméke exkluzivitást biztosít, azaz alkalmanként egyetlen partner vehet csak részt az akcióban, amely garantálja az olvasók fókuszált figyelmét.

Egyetlen olyan BTL-kampányunk a Kiskegyed vonatkozásában, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a partner a címlapra kerüljön!

  • Szektorokra bontott, exkluzív hét – NAGYOBB FÓKUSZ
  • Intenzív natív támogatás a partner márkájára, termékeire fókuszáló cikkekkel, PR-anyagokkal, termékbemutatókkal, amelyek közvetlen a kupon(ok) előtt jelennek meg – TÁMOGATÓ KÖRNYEZET
  • A teljes akció átfogó, intenzív online kampánnyal egészül ki – ERŐS ONLINE
  • Tovább növeljük a kuponbeváltások számát a kapcsolódó nyereményjátékkal, amelyet Kiadónk szervez – EXTRA ELADÁS ÖSZTÖNZŐ JÁTÉK
  • CÍMLAP megjelenés
  • Integrált print kommunikáció / PR, natív, kuponok, direkt felület (Kiskegyed, Blikk Nők, Blikk napilap)
  • Címlapmegjelenés (Kiskegyed, Blikk Nők)
  • Online – nyereményjáték aloldal
  • POS (megállítótáblák az üzletekben)
  • Print kampány elérése 1 397 791 fő* / kampány
  • Online kampány elérése – 500 regisztrált játékos, több mint 11 000 oldalra kattintás a weboldalra*
  • Kuponbeváltás 10 000 (Függ partnertől, és a termékek számától, kedvezmény nagyságától!)

*Forrás: NOK 2018. Q2 / MillwardBrown – TNS – Hoffman / Online: RAS saját adatok, Google Analytics