A nők helyzetét járja körül a magazin és a könyv előnyeit ötvöző exkluzív kiadvány
Története során először jelentetett meg bookazine-t a GLAMOUR magazin. A GLAMOUR Book első, idei kiadványa Epres Pannival a címlapján azt mutatja be, hogy milyenek a magyar nők a 2020-as években. Hogy érzik magukat? Mitől boldogok, mivel elégedetlenek? Hol tartanak most? Milyen az önképük és a jövőképük?
A limitált, 11 ezres példányszámban kiadott bookazine kötet a magazin és a könyv előnyeit ötvözve kínál maradandó, akár a könyvespolcon is megőrzésre érdemes tartalmat – mostantól évről évre.
Maróy Krisztina
“A GLAMOUR magazin hazai kiadója, a Ringier Axel Springer évek óta jelentet meg változatos témákban bookazine kiadványokat, így bátran vágtunk bele a projektbe, ráadásul régóta tervezgetjük a 35-99-es korosztály prémium tartalommal való megkínálását. A GLAMOUR Book kötettel olyan exkluzív tartalmat adunk az olvasók kezébe, amely szűkebb réteghez szól, mint a GLAMOUR havi megjelenései és online felületei” – foglalta össze Maróy Krisztina, a GLAMOUR magazin főszerkesztője.
Epres Panni divatmodell (balra) és Pataki Ágnes manöken, filmproducer (jobbra) a GLAMOUR Book bemutatóján
Kiadónk neve megváltozott, Ringier Hungary Kft. néven működünk tovább.
Honlapunk is megújul, így hamarosan friss vizuális élménnyel köszöntünk a www.ringierb2b.hu oldalon!
Addig is olvasd el legfrissebb híreinket és találd meg márkád számára a megfelelő hirdetési megoldást!