mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Noizz.hu

A mindig online C generációnak szóló hírportál és brand.

A Noizz.hu kifejezetten online médium, a magyarországi elindulást megelőzően már több országban is sikeres felületként futott.

A Noizz.hu elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál maga a site. Az oldal az úgynevezett C generációra lő. Ez a megnevezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és nagyon sokféle helyről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. A márka a RAS közlése alapján Európában összesen jelenleg 8 millió felhasználót ér el.

Nagykörű célcsoportelérés Európa-szerte

C generáció
Tinik, fiatal felnőttek, akik számára fontos a kreatív tartalom, és nem elégednek meg a hagyományossal semmilyen téren
15–25 év között

Átlagos havi RU*¹

1 100 000+

(1*2019 januári-június adatok, Forrás: DKT/Gemius)

Facebook követő szám:

230 000+

Instagram követő szám:

26 000+

YouTube megtekintés:

2 500 000+

Cikkek száma:

1 100+

Forgatott videó 2019-ben:

100+

Teljes videó lejátszás 2019-ben:

2 700 000+

Facebook videó megtekintés 2019-ben:

686 000+