Noizz.hu
A mindig online C generációnak szóló hírportál és brand.
A Noizz.hu kifejezetten online médium, a magyarországi elindulást megelőzően már több országban is sikeres felületként futott.
A Noizz.hu elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál maga a site. Az oldal az úgynevezett C generációra lő. Ez a megnevezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és nagyon sokféle helyről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. A márka a RAS közlése alapján Európában összesen jelenleg 8 millió felhasználót ér el.
Nagykörű célcsoportelérés Európa-szerte
C generáció
Tinik, fiatal felnőttek, akik számára fontos a kreatív tartalom, és nem elégednek meg a hagyományossal semmilyen téren
15–25 év között
Átlagos havi RU*¹
1 100 000+
(1*2019 januári-június adatok, Forrás: DKT/Gemius)
Facebook követő szám:
230 000+
Instagram követő szám:
26 000+
YouTube megtekintés:
2 500 000+
Cikkek száma:
1 100+
Forgatott videó 2019-ben:
100+
Teljes videó lejátszás 2019-ben:
2 700 000+
Facebook videó megtekintés 2019-ben:
686 000+