Noizz.hu
A mindig online C generációnak szóló hírportál és brand.
A Noizz.hu kifejezetten online médium, a magyarországi elindulást megelőzően már több országban is sikeres felületként futott.
A Noizz.hu elsősorban a divattal, életmóddal és kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál maga a site. Az oldal az úgynevezett C generációra lő. Ez a megnevezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és nagyon sokféle helyről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. A márka a RAS közlése alapján Európában összesen jelenleg 8 millió felhasználót ér el.
Nagykörű célcsoportelérés Európa-szerte
C generáció
Tinik, fiatal felnőttek, akik számára fontos a kreatív tartalom, és nem elégednek meg a hagyományossal semmilyen téren
15–25 év között
Átlagos napi RU*
58.280
Átlagos napi PV*
89.828
Átlagos havi RU*
976.163
Átlagos havi RU*
2.754.711
* Forrás: DKT e.Gemius 2020 Q4 átlag
Facebook követő**:
230 000+
Instagram követő**:
24 500+
** Forrás: 2021.01.15. Facebook, Instagram adatok alapján