mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Esettanulmány

Phytotec online natív hirdetések

Több mint két éve sikeresen működő, az ügyfél által létrehozott natív, azaz öntéma-támogató tartalmak megjelenítése a témához illő termékeink online felületén.

Ebben az esettanulmányban a Phytotec gyógynövényalapú készítményei kerülnek a középpontba a RAS online felületein, a Phytotec önálló, promóciós rovatának folyamatos, sikeres üzemeltetése által. A különleges promóciós megjelenési forma eleinte nagy újdonság volt, mert az eddigiekben nem volt ilyen rovatnak hagyománya a Blikk.hu-n, viszont az ügyfél türelemmel és nyitottsággal kivárta az úttörő és egyedi rovat integrálódását és sikerét, ami nem is maradt el.

Az esemény időtartama: Két éve működő online rovat, folyamatos együttműködés az ügyféllel.

Phytotec vállalati profil: egészségügyi panaszaik kezelésére világszerte egyre többen keresnek a kémiai gyógyszerek helyett természetes, gyógynövényalapú készítményeket. A természet patikája ugyanis számos orvosi probléma megoldását tartogatja számunkra. A Phytotec Hungária termékei éppen ezért ideálisak mindazoknak, akik szívesen választják a természetesnek számító, növényi eredetű gyógymódokat. Gyógyszereik valódi gyógyszerek, hatóanyagaik ellenőrzött körülmények között termesztett gyógynövényekből származnak, előállításuk szigorú minőségi követelményeknek megfelelő, nemzetközileg elismert gyógyszergyárakban történik.

Blikk.hu-n való megjelenés eredménye:

A Phytotec célcsoportját tekintve úgy gondolta cégünk, hogy a Blikk.hu online felületen biztosan sikeresen célt érne a kampány. A későbbiekben ez be is bizonyosodott. A RAS-sal való együttműködés különlegessége, hogy minden hónapban a Phytotec szezonálisan aktuális termékcsaládjaihoz, termékkombinációihoz igazodik a tartalom. Ez esetben az ügyfél teljesen kész tartalmat ad, ami havonta 7-10 friss, speciálisan ide készült írást jelent, amelyekből 2-3 cikk konkrét terméket tartalmazó, PR-jellegű írás, a többi „natív” azaz „öntéma-támogató” tartalom. A képanyagot és a bannereket is teljes mértékben az ügyfél biztosítja.

A rovat két éve működik folyamatosan, kiemelkedő elérési eredményekkel. A nyitóoldalon a főmenüsor alatti almenüsorban saját menügombja van a Phytotecnek, amihez a cég adja a rovatcímet, de örömmel veszik a szerkesztőség esetleg eltérő javaslatát, a még magasabb kattintásszám elérése érdekében. Partnerünk minden ötletre, javító-fejlesztő szándékra nyitott, elfogadják a szerkesztőség véleményét, proaktivitását, ötleteit: jelentős szerepet játszik a sikerben az odafigyelés, a gondosság, a profi munka a blikkes csapat részéről.

A rovatot kétféle bannermix segíti: havi 250 000 AV 3 bannerből álló mixszel, amelyek landing URL-je a rovat egyes cikkeire mutat, viszik rá az olvasót. Ezen felül a rovaton belül van két – általuk választható méretű – banner, amelyek csak a rovaton belül jelennek meg, és a landing URL az ügyfél saját weboldalaira visz. Havonta 5-5 alkalommal kerülnek ki a cikkek (az ügyfél által meghatározott sorrendben és napokon) a nyitóoldalra, illetve a blikk.hu Facebook-oldalaira. A szerkesztőség közösségimédia-csapata nagyon figyel arra, hogy a lehető leglátogatottabb időpontokban és esetleg a rovatban futótól eltérő, szükség esetén még figyelemfelkeltőbb címmel kerüljenek ki a cikkek Facebookra. A rovathoz tartozik egy külön erre a célra általunk fejlesztett, rovaton belüli cikkajánló, amit minden cikk végén látnak az olvasók: 6 másik cikk fér bele a rovat aktuális anyagaiból.

Vadonatúj, saját fejlesztésünk az ügyféllel szoros együttműködésben, hogy bizonyos hirdetéstartalmak, mintegy „képként” külön elkészítve kerülnek be a cikkbe, de nem bannerhelyek, azaz a blokkoló programokkal nem kiiktathatók. Ezeket kérésre az online csapatunk is elkészíti, illetve készen kapjuk az ügyféltől.
A sikeres együttműködés alapjait biztosítja, hogy az ügyféllel és a rovatot gyártó csapattal napi szintű, folyamatos, aktív és rendkívül példaértékű az együttműködés, havonta legalább 5-8 munkanap a rovatgyártó csapat számára, hogy összeálljon a magas színvonalú tartalom. Minden évben 2-3 alkalommal összeül a két cég, kiértékeljük az elmúlt és/vagy épp aktuális időszak számait, adatait, levonva a tanulságokat, ötletelve a további fejlesztések, javítások tekintetében.

További esettanulmányok

Egészségkalauz B2B konferencia

Terepcsere Noizz.hu

NOIZZ Terepcsere kampány