mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Színes kéthetes

Egyedülálló a piacon: kétheti műsor és magazin! Praktikus, optimális ár-érték arány, kielégítő tartalom

A Színes Kéthetes prémium, kéthetente megjelenő műsormagazin, állandó, könnyen áttekinthető struktúrával.

A Színes Kéthetes egyedülálló a piacon: kétheti műsor és magazin! Praktikus, optimális ár-érték arány, kielégítő tartalom.
A magazinoldalak hazai és külföldi, a televíziózás és mozik világához kapcsolódó sztárokról szólnak. Az „Ezt látni kell!” rovat felhívja az olvasók figyelmét a két hét legizgalmasabb és legérdekesebb filmjeire. A kétoldalas, tárgyilagos és informatív napi műsorismertető után az adott naphoz kapcsolódó, jól áttekinthető ajánló oldalakon a sorozatok, játékfilmek, ismeretterjesztő és sportműsorok közül válogatva képes és szöveges tartalomleírások szerepelnek.

  • Egyedülálló a piacon: kétheti műsor és magazin!
  • Praktikus, optimális ár-érték arány, kielégítő tartalom

18–59 éves városi emberek. Igényes, minőségorientált fogyasztó.

Olvasottság*: 164 181
Reach (%)*: 2,0%
CPI*: 6,88
GI*: 1 129 722
Értékesített pld.**: 33 197
Fogyasztói ár: 335 Ft

 

CPI: contact per issue – egy lapszámot ennyiszer vesz kézbe egy olvasó

GI: gross impression – összes kontaktusszám –  összes elérés, az olvasók ennyiszer találkoznak a lappal/megjelenéssel

Forrás: *NOK 2019/I.félév Kantar Hoffmann – Mediameter; **RAS saját adat