mail tel facebook linkedin docs monitor mouse plus chevron-down chevron-left chevron-right chevron-up chevron-with-circle-down chevron-with-circle-left chevron-with-circle-right chevron-with-circle-up minus plus2

Új GLAMOUR Image kampány

Milyen a modern nő? A Republic Group stratégiai megközelítéssel nyúlt a kérdéshez, melynek megválaszolásához, valamint a XXI. századi nőkép megértéséhez kutatást is végeztek

A GLAMOUR egyike a világ legnagyobb stílus márkáinak, Magyarországon a Ringier Axel Springer médiavállalat kiterjedt portfóliójának egyik legnépszerűbb terméke. A divat- és stíluskalauznak beillő print magazin adja a márka alapját, amely azon felül, hogy a digitális csatornákon és közösségi felületeken is rendkívül aktív, rendezvényeivel tömegeket képes megmozgatni. „A márka nemcsak a szépség sokszínűségét, de a nők társadalmi szerepeinek változatosságát is hirdeti, ezt szeretnénk még inkább hangsúlyozni a  marketingkommunikációban”– indokolta az imidzs kampány indítását Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer kiadóigazgatója és marketing vezetője.

Kampánycél:

Milyen a modern nő? A Republic Group stratégiai megközelítéssel nyúlt a kérdéshez, melynek megválaszolásához, valamint a XXI. századi nőkép megértéséhez kutatást is végeztek. A reklámügynökség stratégiai célja a magazin márkaértékeinek közvetítése, az inkluzivitás erősítése. Ennek érdekében pedig a legnépszerűbb glossy magazin üzenetrendszeréhez hű TVC, valamint outdoor és print kampányt dolgoztak ki.  „Nagy öröm volt számomra, hogy részt vehettem egy olyan márka újradefiniálásában, amely globális szinten is egyike a divatvilág legmeghatározóbb brandjeinek. Az új image film egy mérföldkő a hazai GLAMOUR életében. Az új márkaépítési modellünket alkalmaztuk a koncepció kidolgozásakor annak érdekében, hogy tényleg olyan üzenetrendszert tudjunk létrehozni, amihez a fogyasztó kapcsolódni tud, ami számít neki, része az életének” – összegezte Fási Kata, a Republic Group stratégája.

Kreatív koncepció:

„Bármilyen is legyél, a GLAMOUR elismer, támogat abban, ami épp fontos az életedben, és inspirál a további fejlődésre.” Erről szól a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR szlogennel végződő reklámkampány. A kreatív koncepció, mely a nő sokoldalúságát ünnepli, Márton Szabolcs, kreatív igazgató személyes álláspontját is tükrözi: „Én vagyok a Republic Group legnagyobb feministája[VE1] . Őszintén hiszem, hogy ez az évszázad a nőké, a női hősök korát éljük.”

A kampány ősszel, a GLAMOUR-napok beharangozásával együtt indul, de egész éven át látható lesz különböző promóciós üzenetekkel együtt.

Tekintse meg a hivatalos szpotot Youtube csatornánkon: https://www.youtube.com/watch?v=QYp4VR3L8zw